Cara Memulakan Bisnes Air Balang

Powered by Blogger.

Cara Mulakan Bisnes Air Balang

Cara Mulakan Bisnes Air Balang. Bisnes air balang ini sudah sinonim dengan masyarakat di Malaysia. Di mana-mana yang menjadi tempat tumpuan orang ramai seperti pasar malam mesti ada yang berniaga air balang..

Boleh katakan..

Ada air balang, ada la pasar malam..haha..

Aku ini bukan la usahawan air balang, lebih-lebih lagi yang menjual air balang untuk anda. Tapi ramai yang memang nak memulakan bisnes air balang, cuma tiada ilmu dalam badang ini..

Jadi..

Ingin menolong anda, dan aku tahu ada satu panduan yang dapat menolong anda. Aku kongsikan Panduan Bisnes Air Balang untuk anda yang ingin menambah pendapatan diri sendiri atau keluarga..


Cara Mulakan Bisnes Air Balang


Perkara Kena Tahu Hendak Jual Air Balang

  • air balang paling laris
  • cara membuat air balang
  • jenis air balang
  • perniagaan air minuman
  • resepi air balang
  • harga balang air

Faktor-faktor kena ambil kira sebelum memulakan bisnes air balang, rasanya perkara ini jugak yang bermain di fikiran anda..

Tapi, jangan risau..

Dalam panduan ini, anda akan di terangkan dengan jelas dari satu bab ke satu bab. Contohnya bab Memilh Tapak Niaga..

Sedikit Review Panduan Bisnes Air Balang Untuk Tetapan Anda


BAB  : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN

Antara 2 benda asas yang perlu anda ada untuk berniaga di bazar, adalah kanopi dan juga meja.
Dalam bab ini saya tunjukkan jenis kanopi serta jenis meja yang anda perlukan. Saya juga turut berikan anda tempat serta alamat kedai untuk anda membeli peralatan ini dengan harga yang lebih murah!


BAB  : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS

Ada 7 tips sulit yang saya kongsikan di dalam bab ini! Saya kongsikan apakah sebab saya meletakkan sesetengah bahan ke dalam resepi yang saya berikan dalam bab 5 sebelum ini.

Dalam bab ini juga saya kongsikan tips dimana anda boleh membeli buah-buahan dengan harga yang lebih murah! 

Bagaimana pula untuk memilih buah-buahan yang segar dan manis? Juga ada saya kongsikan di dalam bab ini!


Cukup la dua bab dalam artikel ini, tak salah aku kesemuanya ada tujuh bab. Di campur lagi dengan empat bonus percuma resepi air balang. Resepinya di bawah..

  1. Resepi Terbaik Air Soya
  2. Resepi Terbaik Jus Durian Belanda
  3. Resepi Terbaik Coconut Shake
  4. Resepi Terbaik Jus Kedondong Asam Boi
Download Percuma Bonus Resepi Air Balang

Jaga kelakuan Buat Bisnes

Apa-apa bisnes pun, contohnya bisnes air balang. Jaga la kelakuan semasa berniaga, berniaga biar la jujur, ada disiplin, peramah, jangan kedekut dan macam-macam lagi..

Ibarat kita jaga diri sendiri..

Dan..

Jangan mudah putus asa..

Berminat, Boleh klik pautan di bawah..

Download Panduan Bisnes Air Balang  


0 Komentar untuk "Cara Mulakan Bisnes Air Balang"

Back To Top